It's a heartissue

Det är inte ofta man hyr tre bra filmer...brukar alltid va någon som är sådär...men dom jag hyrde i torsdags va bannemig bra alla tre...såg den sista idag...Seven Pounds...fin film...en del tårar på slutet...perfekt en ensam lördagkväll :)

Va ute och gick med hunden en lång rund innan idag och kom att tänka på en sak när jag gick över en K-brunn...jag är ju ganska vidskeplig av mig...och kom att tänka på en gång för längelängesen när vi diskuterade där med K-brunnar...för att när man va yngre så skulle man ju alltid gå på dom och tänka på den som man tyckte om....så gick jag över en idag och liksom automatiskt tänkte på någon har nog alltid gjort det även om det aldrig funnits någon men man gör det liksom utan att tänka på det...men nu hade jag ju hunden i koppel...undrar då om det går över till henne...så alla jag någonsin tänkt på egentligen gillar min hund istället...haha...ja inte för att jag egentligen tror på det meeen inte många som kunnat motstå henne....haha! Usch ja så uttråkad är jag just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0