It's time for bed

Har precis varit ute hos min andra bror Sebban och spelat en omgång GinRummy med lillebror, Andréa och Max...jag förlorade inte för en gångs skull :)
Sebban var inte riktigt på humör men genomled hela runda ändå...snällt!

Lillebror visade sin fina form på matchen btw...han va riktigt bra, har faktiskt aldrig sett honom spela så bra (yes där boosta jag hans självförtroende till tusen)...så det va roligt...sjuk tråkig match dock...dom vann med 45-13...
Jag och Andréa filosoferade lite utanför och kom fram till att vi väntat väldigt många timmar på att killarna ska duscha innan hemfärd...vi är helt enkelt rent för snälla eller bara dumma som väntar haha....

Och nu har precis Max varit så snäll och kört mig och min cykel hem så att jag slapp frysa ihjäl på vägen hem :)
Han är snäll han...
Sova nu kanske...vem ska hemsöka mig inatt tro...spindlar eller någon trevlig drömhallucination?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0