Kom för att stanna?!

Idag har det varit en riktigt härlig sommarkväll...varmt och skönt tom så man inte frös när man cyklade hem!
Vet inte om det varit fint väder ute innan idag för jag har ju jobbat hela dagen men det va iaf varmt ute när jag gick hem...
Så hoooppas verkligen att sommaren kommit för att stanna ett litet tag...kanske ända tills slutet av augusti...det hade varit riktigt härligt!

Har precis kommit hem från Carro där det vankades årets första kräftor tillsammans med Hannah, Jessica och Andréa :D
Riktigt gott va det :)
Såå mätta vi blev...Jessica är en jäkel på att suga och åt nästan tills hon spydde haha!
Vilka härliga vänner jag har...ibland skulle man bara vilja ringa alla och säga till dom hur mycket man uppskattar dom...jag som alltid är så tråkig när jag jobbat och mest bara vill hem och lägga mig...speciellt idag va jag riktigt gnällig...gjort av med min cyjelnyckel, ont i huvudet, benen kändes som stockar och var tvungen att handla för kylskåpet innehöll bara saft iprincip...men så träffar jag fjällorna och nu känner jag mig himla glad och nöjd....riktigt längtar tills torsdag och fredag när jag får umgås med dom igen :)

Nä nu ska jag slänga mig i sängen...go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0