Listen to this...

"Take all of your wasted honor
Every little past frustration
Take all of your so-called problems
Better put ‘em in quotations"

John Mayer- Say (what you need to say)
Den är bra...men Free Fallin är nästan snäppet bättre!

Såå skönt med sovmorgon...mobilen väckte mig halv tio...annars hade jag nog kunnat sova längre...men Cecil ville meddela att det kanske kunde bli stranden idag...dock får hon nog ändra sig för vädret är inte alltför roligt idag!
Blir en runda på stan istället....fika och sånt :)
Kanske unnar mig något också...va fasen kan lika bra spendera...haha...vad ska man med pengar till...jag är ju van att leva på minimum!

Tiden går alldeles för snabbt...bara en vecka och ett par dagar tills Hannah flyttar ifrån oss...konstigt!
Samtidigt så går den långsamt...eller kanske inte men det händer inget...jag bara går här och väntar...väntar och väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0