Lovar mig själv...

...att jag ska försöka ta det lugnt ikväll :)
Och att det banne mig inte är min tur...it's you!
Lyckades bra förra helgen!
Om två och en halv timme intas min lägenhet av favoritflickorna :)
Vissa av dom iaf :)
Andra är ju inte tillgängliga!
Denna kväll bjuder nog på en del roligheter känner jag på mig :)

Har precis spenderar förmiddagen i trevligt sällskap ute hos moster med hennes bästa vän och man...fick ceasarsallad...som va hemmagjord och suuupergod!
Chokladtårta och cider....yes jag har alltså redan börjat ladda inför ikväll...haha ja det klingar ju inte så bra med att jag ska försöka ta det lugnt...fast iofs så lovar jag ju bara att försöka....
Lillebror hämtade mig hos moster...arg som ett bi va han...stressad för att han skulle klippa en häck...och när vi väl kommit hela vägen in till stan kommer jag mitt smarta nöt på att jag glömt påsen med mina drinkgrejor till ikväll i mosters bil....haha kan säga att han inte blev så glad...så det va bara att köra tillbaka och hämta!
Meen jag erbjöd mig snällt att bjuda honom på utgång ikväll och då blev han lite gladare :)

Nä nu ska jag sätta igång att städa lite innan det är dags att sätta igång inför kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0