Moln...

...snälla försvinn...jag skulle aldrig sagt att jag hade tur med vädret imorse för nu kom molnen!
Så jag har ägnat mig åt lite roligheter med hunden istället :)
Dock va hon inte alls på humör och detta va det enda jag fick till...



Köpte två tidningar innan jag stack ut hit...måste bara säga att oj va man betala för så lite...Chic va riktigt dålig...tyvärr...men helt ärligt vem handlar i så dyra affärer som köper den tidningen...fina kläder men galna priser...

VeckoRevyn va däremot bättre...bra grejor till rimliga priser och bra reportage...gillar Kenza som dom hade på framsidan...jaja bara lite tankar sådär om lite onödiga saker som jag haft för mig idag...
Nu ska jag kolla youtube...hittade ett par läskiga klipp som dom tipsade om i VR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0