Njuter till tusen!

Det är såna här dagar som man vill ha när man är ledig :)
Träffade Louise nere i stan med lilla Neo...fixade kläder till utgång antingen imorron eller lördag och sen ordnade Louise doppresent till sin son!
Därefter tog vi oss hem till deras lägenhet...oj va fin...riktigt häftiga lösningar och jättefin inredning :)
Fick mysa lite med Neo...vilken kille så himla go :)
Massa snack där...sen lämnade jag Louise för att gå ner och möta Boel...
Stack hem till mig för mer snack och middag...lagade spagetti och köttfärssås som blev riktigt god!
Två underbara tjejer på en och samma dag!

Och nu har precis pappi varit här och satt upp gardinstänger och fixat toan så jag är så nöjd så nöjd...
Tog även med plattorna som ska va på balkongen...fina mörkgråa plattor :)
Slipper jag all skit som man drar med sig in!

Imorron blir det nog en träff med ms Schyllert för en sväng på marknaden...och sen fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0