Om jag fick välja...

...skulle jag inte behöva ge mig ut i detta mycket tråkiga regnvädret och hämta min cykel hos mormor och morfar för att kunna cykla till jobb! Hade jag fått välja hade jag varit någon annanstans :)

Lördagen va som alla andra lördagar när vi träffas och går ut...galen....
Uppsamling hemma hos mig...trevligt...trots min miss med att inte ha några tomma cd-skivor hemma så vi fick lyssna på allt gammalt som jag hade i mina lådor...men det gick det med :)
Orkar nog inte berätta vad som hände ute...mer än att jag tyckte mest jag gick och letade efter alla hela tiden!
Ja slutet gott allting gott...lördagen gjorde att söndagen blev bra iaf :)
Dock aldrig kul att vakna upp till såå mycket disk...varför tar man inte bara tag i det direkt...nä istället sov jag till kl tre och sen direkt hem till mamma och pappa...så disken stod kvar imorse...trist!

Igår spenderades söndagen ute hos mamma och pappa alltså...ovanligt eller!
Hyrde film med lillebror...där vi träffade på Andréa och Sebban...fick en snabb uppdatering om vad som hänt i helgen!
Nu väntar jobb jobb och jobb sen är jag ledig torsdag, fredag och då blir det bara en massa roligheter förhoppningsvis :)
Nä men om det kunde sluta regna så att jag kan gå och hämta min cykel!

Kommentarer
Postat av: Babak

Haha.. jennifer, du hinner med ganska mycket :)

2009-08-03 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0