Önska dig något...

...klockan är 22:22 precis när jag skriver detta!
Vet precis vad jag önskar mig ;)

Idag har det följande hänt:
Jobb...som alla andra dagar...inte precis jättemycket att göra! Toaborste dag idag dock och snygga vaktmästaren :)
Cyklade direkt hem för att hämta lite kläder...sen ut till moster...jäklar va mycket blomsterflugor och nyckelpigor det va i luften...riktigt räligt!
Slog mig ner i solstolen och slumrade till men vaknade av allt kliande av blomsterflugorna som landade på mig...så jag gick in och la mig i soffan istället och sov en stund!
Vaknade och bestämde mig för att ta en promenad på stranden...hur mysigt är inte det att man bara kan gå ner sådär...barfota och strosa omkring...satt ett tag på stranden och funderade och kollade på havet....mys!
Sen började jag sätta ihop grillen medans Katta fixade sallad och sen dök resten av familjen upp...genast tog Joel och pappa över monteringen av grillen...mansgrisar :)
Grillade räkor...jättegott!
Gick en runda till på stranden men tog med mig älskade puppisen...som hon älskar att plöja runt och busa i sanden :)

Imorron väntar sovmorgon och förhoppningsvis en dag på stranden :)
Ska fixa färg till min fina schablon också...oh den är så fin...hoppas den blir lika bra på väggen!
Nä nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite...gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0