Ooohh va skönt...

...att få pratat av sig lite...ibland är det så nice att bara få analysera och analysera och oftast ändå inte bli klokare men ändå! Har precis pratat med Camilla en stund i telefon...är så glad för att hon är så lycklig...där gick det verkligen som det skulle :)
Det är kanske så det ska va...lite svårt innan det blir lätt...varför blir det aldrig så för mig...för mig är det alltid bara svårt...usch lät ju deprimerande men känner mig lite lätt frustrerad just nu och vill bara ändra på det....dock inte så himla lätt alla gånger...well time will tell!

Jobb idag...imorron är nästsista dagen innan jag är ledig i två veckor :D
Ska inte planera någonting det ska bara bli en massa spontana saker...helst en massa roliga saker så klart :)
Fint väder kan ju vara en fördel men om det inte blir det så gör det inget för jag ska bara njuta ändå...för nu börjar ju skolstarten närma sig...sista terminen som alla säger ska vara ett rent helvete...ja det återstår ju att se...

Nu ska jag nog laga lite middag...magen kurrar så då är det väl en bra idé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0