På G igen!

Det va nog tårar som behövdes för att mitt hemska humör skulle försvinna...
Eller så va det kanske solen idag som har gjort mig så himla glad...
Legat hos mamma och pappa heela dagen med en bra bok och den nya Panduro-katalogen :)
Såå skönt och mysigt och semestrigt det har känts!
Gick en runda bort till moster (haha konstigt det känns att skriva det för hon har ju alltid bott i en annan stad innan) ...och då låg hon nere på stranden och gottade sig...min väldigt kloka och underbara och tidskunniga hund hittade henne och smög på henne när jag sa till henne att göra det...sån duktig hund hon är :)

Så efter middag hos mamma och pappa tog jag min trogna (ja vad ska den annars vara) cykel och trampade hemåt...ska möta upp Andréa och grabbarna för lite innebandy och sen kanske en film om en stund!

Jag har bränt mina ögonlock...det är inte skönt kan jag meddela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0