Ska det va så svårt?

Har letat och letat och letat...men icke hittar jag det jag söker...nu tänker man kanske på något i stil med kärlek men ack nädå ;)
Nää för jag tänker på en fin stil på tatueringen som jag och bror ska göra...
Det är lönlöst...vi vill skriva varandras namn på ett annat språk...i en schysst stil...går inte att hitta något språk i en fin stil...jag får toss....överlämnar detta nog till lillebror...annars får det väl bli på vanlig svenska helt enkelt...boring!
Ska ju boka tid på fredag så vi måste ju rappa på lite nu...

Har btw varit och ätit världens godaste kålpudding hos min famor idag...jäklar vad mätt jag blev...såå gott...nog bara för att jag får det sisådär en gång om året :)
Hon hade varit så gullig och gjort äpplepaj till oss till efterrätt också...söt min farmor :)

Ikväll händer det iaf inte mycket...har mest bara hängt här framför datorn och gjort nada...
Får väl sätta på en film eller helt enkelt gå och lägga mig...oj va det lät deppigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0