Skulle aldrig sagt något...

...bara för att vi skulle ut på shoppingtur idag så hittade jag ingenting...
Kanske va det bra med tanke på att jag sparade dom slantarna men sen samtidigt fy va tråkigt...
Vi va på Vellingeblomman och bytade ett bord...sen skulle vi köpa majs...men det verkar inte som om det är dags för majsen riktigt än? Och hallonen har deras säsong redan tagt slut?
Sen blev det lunch i stan...och efter det en runda ut till Agdas...inte hittade jag något där heller...en runda inom mamma och pappa för att lämna lite saker och sen ut på Maxi...där handlade jag dock men hur svårt är det, mjölk och sånt behöver man ju nästan alltid :)

Har precis suttit i kö i telefonen i en timme....en hel timme...fatta att man blir frustrerad....som tur va så underhöll Camilla mig under tiden tills dom svarade och kunde fixa mitt pengaproblem!
Så nu väntar en kväll i soffan kanske...får se om något roligare dyker upp fast troligtvis inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0