Speedad till tusen!

Igår blev det alltså en sväng ner på A9 med Andréa och Jessica...
Mysigt värre...satt där och snackade och drack varm choklad (nää inget vin blev det)!
Sen hyrde jag och Andréa film..."Sunshine cleaning"...rätt bra...dock inte vad vi trodde det va...komedi nä!

Idag har jag en massa på schemat...typiskt att det givetvis blir klarblå himmel då...oohh...poolen bara skriker efter mig!
Har redan dammsugat, diskat och städat toan...kul...men Boel ska komma hit i eftermiddag så jag får ju fixa lite här hemma :)
Nu på förmiddagen ska jag ner till stan och handla lite...sen ska jag hem till Louise och titta på deras lägenhet och kanske gosa lite med deras lilla Neo!
Pappa kommer i eftermiddag och mäter min balkong där det ska läggas klinker (har själv mätt den men om jag känner pappa så gör han det själv för att va på säkra sidan haha) sen ska han sätta upp gardinstänger och fixa min toalettstol :)
Lite skönt att ha en så fullspäckad dag faktiskt...har ju mest bara hängt dom andra dagarna jag varit ledig!

Nu ska jag betala räkningar...blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0