Tidspress!

Jag vill skapa minnen...
Sommaren 2009 har gått alldeles för snabbt som somrarna alltid verkar göra...
Visst har det hänt många roliga saker...men än är jag inte helt nöjd!
Nu när jobbet är avklarat så har jag två veckor på mig...
Inget slöande...jag ska försöka umgås och hitta på en massa kul...
Kanske inte blir helt lätt eftersom så många har börjat jobba och sånt men när jag tänker efter så är faktiskt dom flesta lediga denna veckan haha så då kanske det kan bli ett par nya minnen ändå :)
Jag är optimistisk och ska börja redan idag....
Försöka att inte ha några hämningar....let lose...
Ja jag återkommer när min ledighet är slut så får vi se om det blev några nya minnen!

Nu ska jag iväg med moster!
Hoppas på en bra dag...för alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0