Yesterday and today

Nu saknar Trelleborg en underbar, vacker, smart, galen, omtänksam, snäll flicka vid namn Hannah!
Växjö GRATTIS!

Meen för att inte sitta hemma och deppa haha så stack jag, Andréa och Jessica ut på en liten Skånetour igår!
Eftersom jag har världens snällaste moster så fick vi låna hennes fina Peugot till vår lilla tripp...
Hämtade upp Jessica och sen Andréa ute i Gislöv...första stoppet bestämdes till Kåseberga...Ale stenar here we come...
Vädret var helt okej för att åka bil och redan innan Kåseberga...närmare bestämt i Beddingestrand kom första spontana "vi måste bara"-saken...jepp....och så klart stod han där...haha...ja det va lite märkligt!

Sen kom vi alltså fram till Ale stenar...vi hade alla varit där förr...typ för sådär 13 år sedan....inget som vi blev imponerade av precis men lite trevligt va det ju...sucker för arkeologi I know :)
Systemkameran ala Andréa fanns givetvis med och en del märkliga foton blev det nog :)
Sen blev det en räkmacka i hamnen i Kåseberga där getingarna fullkomligt anföll oss och det började regna!
Sen fick vi för oss att vi skulle besöka Glimmingehus...körde en liten omväg men tillsist hittade vi dit...sen plankade vi in (woops) och kollad runt lite där...
Med skånekartan i handen fick vi sen för oss att kolla in alla trevliga slott i närheten (andra "vi måste bara"-saken)...så kosan styrdes mot Charlottenlund, Marsvinsholm slott och kyrka där vi alla ska gifta oss....jäklar va fin och miljön ska vi ju inte snacka om!! Vi vill också bo i slott!!!
Försökte även att hitta ett gods som Jessica kände till men alla jäklar har ju skyltar om privat egendom och sånt...vi som ville snoka :P
Därefter körde vi mot Trelleborg igen...mina fjärilar i magen var nog en anledning till att flickorna inte fick någon middag...hmm men glass blev det i Smyge iaf innan bilen lämnades tillbaka till moster och vi tryggt befann oss i vår hem igen :)

Eter två timmar framför datorn...spelandes the Sims 3....ohhh jag är en så sucker men det är så jäkla roligt....håller dock med Cecil lite som sa att hon nog hade blivit lite för gammal för sånt för det va inte lika roligt längre...kan nog hålla med en gnutta där...det är inte samma sak som när jag va yngre...
Andréa kom sen och gjorde mig sällskap i soffan....vi kollade på en film och sen lite LA ink....
Även om vi bara suttit i en bil mest hela dagen så va jag himla trött...somnade direkt när huvudet träffade kudden...
Drömde världens knäppaste dröm....ngn i kockjacka utan byxor och jag hade snott en bil haha....ja man undrar ju ibland!

Och vad händer idag?
Ingen aning...har verkligen inte bestämt ett skit...
Funderar på att sticka ut till mamma och pappa och ta med hunden på en långrunda men samtidigt hade det varit skönt att bara stanna hemma hela dagen....kan inte bestämma mig...ett tecken kanske hade varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0