Var lämnade jag hjärnan...

...hela dagen har varit så himla lugn...haft typ nada att göra på jobb...och det får en att glömma saker...man är van att bolla en massa och komma ihåg en hel massa saker som ska göras...men så fort man inte har mycket att göra så glömmer man...
Jag hade nog en sån dag idag...lämnade mitt kort i skåpet på jobb...hoppas jag verkligen...hittade det inte i väskan precis...och antingen ligger det i mitt skåp eller så har jag slängt det i tvätten...hoppas verkligen inte det är det sista alternativet för då är jag dead....

Konstigt men det är ju faktiskt söndag idag...känns snarare som tisdag för min del...
Ingen vanlig söndag heller för jag sitter ju här hemma i soffan och annars brukar jag ju alltid befinna mig hos mamma och pappa....men kände för att bara va hemma idag...gå här och pyssla och bara ligga i soffan och slappa...
Nä nu ska jag nog laga lite middag...första gången på en vecka...bortskämd man är eller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0