You got me going insane...

Började dagen med riktigt flyt...skulle ner till stan för att fixa en extranyckel till min cykel och det slutade med att jag fyndade som attan på Gina...ett par jeans och en klänning 99 kronor styck :)

Sedan spenderades dagen nere på Östra stranden hos moster...riktigt härligt väder ju...ipoden i och sen gick timmarna som i ett nafs...rätt som det var va klockan alldeles för mycket...
Fixade håret och sminket sen stack jag bort till Dalabadets restaurang där mina hjärtan Carro och Hannah väntade...och Carros mamma med kompisar...grillbuffé blev det...jättegott!
Vi va verkligen apmätta och supertrötta...alla tre satt och gäspade och kände nog mest bara för att krypa i säng...
Men det blev ingen säng för min del...cyklade hem till moster för att hämta mina saker...ett bättre slut på kvällen kunde det inte bli när någon sen stannade för att säga hej :)

Imorron väntar stranden och sen fest hos Cecil på kvällen...me like :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna lite på ipoden...God Damn Your Beautiful är inte helt dum att somna till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0