091221

Min julledighet börjar nu och vara tills onsdag...sen som alltid så behöver man tjäna lite pengar och man kan casha in ganska bra på juldagarna även om jag hatar att jobba under julen...det är ju min favorti högtid och jag gillar inte alls att känna att jag inte riktigt kan njuta av den som man kan när man är ledig...men men!

Idag njöt jag iaf av en lång sovmorgon och sen lite tv...trodde det skulle va en massa mysiga julfilmer men nä så det blev lite Våra bästa år och sen började jag läsa Twilight...oh dom är så braaa!
Sen blev det lunch i stan med Cecil och Hannah...mysigt!
På hemvägen gick vi inom en runda hos Carro och hon hade goda nyheter så hon va himla glad :)
Härligt att få träffat alla nu innan jul och sen träffas vi ju på juldagen också när det blir partaj!

Nu ska jag sätta i mig lite lasagne...den luktar riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0