Älskar när det blir så här!

Så då blev det en spontan myskväll med Boel :)
Lite försmak av hur det kan bli när hon flyttar hit!
Vi käkade lussebullar som hon hade med sig...tack mamma Hedgren...och drack te!
Ja och så blev det ju en massa planerande inför juldagen...nu längtar man ju inte iaf...ska bli himla roligt...inte alltid man har alla (nästan) som man tycker om samlade på ett ställe till och med lillebror!

Har en känsla som inte vill gå bort...why? Bara för att här är så jäkla kallt!
Känner bara för att göra det men känns knappt lönt...efter så lång tid är jag fortfarande osäker...sjukt!
Haha ja lite kryptiskt det där va :D
Men iaf...min mobil gör mig helt galen...är i desperat behov av en ny...den stänger av sig hela tiden...väldigt irriterande må jag säga!
Nu ska jag krypa ner med Jacob och Edward i sängen (I wish)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0