Är det så här det känns?

Nu är jag klar...tre års studier lider mot sitt definitiva slut...idag klarade jag min kliniska examination dvs bedside...gick jättebra och jag va inte ens nervös...gick smidigt som attan med två riktigt härliga patienter...trots lite klydd med katetrar så gick det ändå bra :)
Nu har jag alltså bara en praktikdag kvar och ett par seminarier...helt enkelt bara glid fram till examen...inga tentor, inget jag behöver förbereda mig till, bara saker jag behöver infinna mig på...fan va nice :)

Trött som attan är jag efter en ganska psykisk ansträngande dag...så nu väntar lite Backpacker 2 (I love it, fatta vad allmänbildande det spelet är!) och sen blir det middag...ska verkligen bara slappa ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0