Det är dags för fredagsmys!

Ledig dag idag...började med en alldeles för lång sovmorgon...men det va sköönt :)
Hade världens värsta mardröm inatt...inte alls kul att vakna mittinatten med hjärtat bultandes som en jäkla hammare...drömde att någon jagade mig och att jag inte kunde låsa min ytterdörr...riktigt läskigt...
Sen blev det lite städning och sen en fika i stan med Cecil...syndare är lugnt vad man kan kalla oss nu ;)

Har varit riktigt ekonomisk idag och gjort två formar med ugnspannkaka så nu är där lunch till alla kommande pass på praktiken! Nog en av de godaste maträtterna som finns och så himla enkelt...dock inte så nyttigt..
Fick idén av Jasmin som hade gjort utan bacon och med ädelost istället...lät riktigt gott...fast jag är ju en köttmänniska så jag va tvungen att ha bacon haha!

Varit en runda hemma hos mormor och morfar...nu ska mina stövlar banne mig lestas (vet inte hur det stavas men det betyder att man töjer ut stövelns skaft) satan...haha drog på den ena stöveln och sen fick vi knappt av den...på allvar så va det riktigt svårt...efter mycket slit så fick mormor av den...nu har jag sjukt ont i vaden...men som Katta sa: Vad gör man inte för att va snygg?

Fredagen spenderas i soffan med popcorn och Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0