Förr...

Hade en riktigt härlig fredag...inte nog med att jag va ledig vilket va väldigt skönt så va kvällen väldigt trevlig...härligt sällskap och mysig atmosfär!
Drack världens godaste mojito...och en daquiripassion som va sjukt god!

Kändes som om alla va på julbord igår...jag vill också på julbord...älskar julmat men inte har man blivit bjuden på nått julbord...jag får snällt vänta till julafton!

Idag väntar en slappedag hemma...ska bara kolla tv och kanske sätta in lite foto...har städat så det är redan avklarat...
Sen kommer Boel ikväll så blir det väl en film och lite godis :)
Ingen lussevaka för min del alltså...det är inte som förr när detta var en dag som man längtade efter...kvittade om det var mitt i veckan för ut skulle man...usch ja va man mådde dagen efter men upp till skolan skulle man ändå! Det va lite roligare då...den gamla goda tiden!

Kommentarer
Postat av: Carrro

JA men eller hur, va man inte ute på Lucian förr va de värsta grajjen! Bättre förr då man hade ork till allt!:) Nu ska vi fika i veckan MÅSTE! Love och Jenni, jag e sååå stolt över dig! <3

2009-12-13 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0