Inga måsten!

Jag är ledig...alltså ledig på riktigt!
Jag behöver inte plugga...jag behöver inte ens tänka på skolan...
Jag måste inte göra någonting och det är så jäkla skönt...
Har dock städat...tvättar och vattnat alla mina blommor...dom stackarna var verkligen törstiga!
Är helt addicted (haha kommer på allvar inte på det svenska ordet!) av Cillit Bang...har den som är bra mot fett och den som tar bort smuts och kalk...dom är ju grymma...kalken bara va putsväck och jag kan lova att jag varit helt frustrerad över all kalk i mitt badrum...och den mot fett är grym i köket...ett bra tips att köpa dom!

Idag kommer min familj hem till mig...jag har lovat att gå med älskade lillskiten till veterinären när mamma går till stan och handlar och sen ska jag laga middag till alla :)
Mysigt!
Ska försöka hitta lite grane också...kanske kan man stjäla nånstan i en gran eller nått haha...annars får jag väl köpa lite!

Julfixade min hall igår...ska se om jag kan ta ett foto på den sen när det blir mörkt...den är så fin och mysig...
Nu ska jag dammsuga....fast bara för att jag känner för det inte för att jag måste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0