Juletid, Julemys, Julefrid!

Ännu en helg har sprungit förbi...tiden fram till julafton går alltid så snabbt...
Tänk när man va liten då tyckte man december va världens längsta månad...den gick alltid sååå himla söligt...och dagarna innan jul va olidligt långa...nu är dom så korta så det finns inte!

Denna veckan går jag på min sista praktik...ska bli skönt...känns som om jag har lagt ner redan så det kanske inte blir så himla överambitiöst denna gången...känner bara att jag vill göra mina timmar och inget mer...
Imorron ska jag göra min bedside....uh börjar känna mig lite nervös...det ända jag tänker på inna jag somnar på kvällarna...går igenom allt i huvudet om och om igen...rätt störigt men kan inte hjälpa det!

Har iaf haft en riktigt mysig helg...det blev film med Boel i lördags...vi såg Harry Potter...filmerna är bra men böckerna är wow kom vi fram till :)
Alltid lika mysigt och kul att träffa henne!
Igår spenderades hela dagen hemma hos mamma och pappa...gick en runda med Alice till moster så jag äntligen fick se hennes julpynt :)
Sen körde mamma och pappa och handlade gran...den blev så himla fin..en riktigt änglagran...bara klädd i silversaker med en massa små ljus...ooohh det va verkligen julstämning....vacker blev den som in i
Nu ska jag käka frukost...är inte alls sugen men nått får man väl klämma i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0