Kaaaallt!

Undrar hur många minus det är ute?
Efter många om och men...efter att ha ringt ett par av mina vänner men alla hade annat för sig så bestämde jag mig långt om länge för att köra ner och sola (vill ju va fin på nyår, don't know why men men)...så jag hoppade upp på cykeln och körde iväg...oj va kallt det va...och på första stället va där kö...så jag cyklade vidare...på andra stället va där också kö...så då cyklade jag hem...helt i onödan sitter jag nu här med ett huvud som känns som om det ska sprängas...kylan har gjort mig illa! Det gör ooont!

Idag har jag varit i skolan...bara tre dagar kvar!

Spillde stearin på min matta igår...verkar inte som om jag har någon tur på min sida nuförtiden...vad ska hända härnäst? :S
Nä nu ska jag läsa lite Twilight...förlora mig i Jacob...
Skulle aldrig skrivit så nu får jag inte bort det kursiva som jag inte vill ha...hahaha

Kommentarer
Postat av: Boel

Åååh, din stackare! Så hemskt det lät med att kylan gjort dig illa! <3

2009-12-30 @ 11:58:47
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0