Kan det bli en vit jul?

Snön yr utanför fönstret och prognoserna säger en vit jul!
Dte är himla kallt så kanske kanske ligger snön kvar till torsdag...
Hoppas hoppas hoppas...det hade varit så mysigt med vit jul :)

Mindre mysigt är att det tar en jäkla tid att ta sig överallt...skulle egentligen in till Malmö idag men nä...igår hade det tagit två timmar för bussarna att komma fram så jag hoppade det...trots att vi har en obligatorisk grej i skolan...så nu får jag göra en skriftlig sak bara för det men det gör inget det tar inte så lång tid!

Igår blev en riktigt sådär spontankväll med moster...hon hämtade upp mig för att hon inte ville handla själv så jag fick följa med och hålla sällskap...sen när vi hade lämnat av grejor hemma hos henne körde vi ut till mamma och pappa för att lämna julklappar...så jag fick pussa lite på min lilla hårboll!
Sen bar det av in till stan för att Joel skulle ta ut pengar till Katta...så då hamnade vi hemma hos mormor och morfar där vi sen efter att ha varit inne i stan och hämtat pengar och mat käkade kinamat...mums!
Härlig myskväll :)
Somnade gott framför tv:n sen!

Idag ska jag bara gå här hemma hela dagen...mysa och fixa och dona för mig själv!
Sen ikväll blir det kalas för moster med en massa god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0