Lite update!

Inte ofta som jag inte bloggar varje dag och nu är det hela två dagar sen jag skrev något...woho...
Det har varit väldigt mycket att göra söndag och måndag så det är förklaring nog...

För att sammanfatta lördagskvällen så kan man lugnt säga att hela lördagen va riktigt härlig...kvällen blev precis som dagen dvs riktigt bra...rolig förfest och sen riktig rolig utgång...
Gick inte så himla bra det där med att jag skulle ta det lugnt...men upp kom jag iaf på söndagen...trots att jag va ganska död!

Första dagen på KUA gick över förväntan...vi är ett riktigt härligt gäng så det ska nog gå bra :)
Jag va dessutom inte den enda som hade varit ute på lördagen...så vi satt mest och va bakis och sugna på coca och annat tillsammans...skit fort gick iaf tiden...
Sen va det bara att gå hem och lägga sig och sen ringde klockan halv fem i måndagsmorse...
Det va inte nådigt...kändes som om det va mitt i natten när jag gick till bussen...
Måndagen gick också riktigt bra...hade sjukt mycket att göra för vi va en sjuksköterska minus så jag och Jasmin fick ta vars fyra patienter...låter kanske lite men det va ganska stressigt...första morgonen och allt :)
Men trots att vi kände oss som yra höns så fick vi mycket beröm av handledarna och när vi väl gick hem kändes det som om vi nog hade rett ut det ganska bra ändå :)
Va dock riktigt trött när jag kom hem...somnade vid halv sju-tiden och vaknade vid nio sen gick jag och la mig i sängen och sov till tio imorse...trött eller?

Idag är jag ledig!
Ska snart iväg och fika med Cecil!
Sen ska jag sätta mig med författningarna och se till att försöka plugga lite...på allvar...jag måste verkligen komma igång...men det är otroligt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0