Obeskrivligt!

Nu är helgen på KUA avklarad...vi har haft en riktigt bra helg...med glöggmys på lördagen och mysfrukost på söndagen...ja och däremellan har vi ju tagit hand om patienterna också :)
Och skojat en massa och faktiskt fått en del gjort så som vår seminarieuppgift!
Vill inte sluta...vårt gäng är ju så roligt...aja sånt är livet man träffar människor som man gillar men sen går man vidare...så blir det väl här med!
Men två dagar kvar så dom får vi ta vara på :)
Sen på fredag ska vi ut och avsluta vår praktik med middag och dricka!

Idag skrev jag den sista tentan någonsin på sjuksköterskeutbildningen :)
Klarade den precis men vad gör det jag klarade iaf den!!
Kändes så himla gött! Detta betyder att jag klarat alla tentor som vi haft utan att behöva omtenta...haft en muntlig omtenta och det är det ända...tycker jag känns rätt okej :)
Och dessutom ringde chefen från avdelningen där jag hoppas jag får jobb och sa till mig att inte tacka ja till några andra jobb JIPPI! Vilken tur jag hade is i magen :)
Så denna dagen har helt enkelt varit helt sjukt bra! Jag är så jäkla glad...och jag känner mig så himla vuxen...nu är skolan snart slut på riktigt...jag är klar om bara ett par veckor...sen är det jobb...
Kanske blir det New York nu :)

Nu funderar jag starkt på att sticka och träna...känner för lite stepup...men samtidigt så känns soffan så sjukt lockande! Får se vart det drar mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0