Orka?

Ja det va ju ett tag sen...vet inte om det känns så lönt att skriva allt som hänt...
Ja det har ju varit jul...och det medförde en massa jobb...dock ganska mysigt att jobba under julen...alla är så glada och trevliga :)
Julafton va såklart jättemysig...hade nog varit riktigt snäll för jag fick en massa fina julklappar!
Och juldagen blev riktigt lyckad...tack Cecil för att vi fick invadera er lägenhet :P
Bra förfest och helt okej utgång...lite överraskad när lillebror hugger tag i mig och drar iväg mig till bordet där alla grabbarna sitter...vilka glidare ;)
Det bådar gott för nyår iaf!

Har mest bara haft mys med familjen dessa dagarna...i lördags spenderades dagen hemma hos mamma och pappa med farmor och igår va jag med mamma i stan på rean och sen hemma hos Katta för filmmys...tre i rad :)
Helt enkelt mycket mys...ja hur kan man annat än att gilla det?

Idag har jag varit i skolan...vi är verkligen inne på det sista...det märks verkligen!
Fick mina två namnskyltar idag :D
Märks att man inte haft något liv över julen för fy fasen va skitigt här va här hemma...har verkligen storstädat järnet idag...

Ibland verkligen hatar jag facebook och 91:or med stora bröst...usch det är nästan bättre att inte veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0