Så jäkla gött!

Fy fan va glad jag är...idag skäms jag inte över att säga hur jäkla bra jag är!
Jag klarade tentan...fast jag satt där med feber och ont i halsen och alldeles täppt i näsan och tyckte att det kändes skit efteråt så va jag långt över gränsen för godkänt :)
Fick reda på resultatet igår när vi satt på KUA...tjoade och va glada som galningar :)
Nu känns det verkligen att det närmar sig...en tenta och bedside kvar!!
Så idag firar jag lite...köpte lite godis innan när vi va på hemmakväll :S
Ska kolla film efter Glee ikväll...är ledig imorron så om jag kan hålla ögonen öppna så ska jag se "Borta bäst hemma värst"!

Har precis kommit hem från mamma och pappa...ringde och bjöd in migsjälv på middag :)
Känns på något sätt lite ensammare här hemma nu när det börjar bli jul och då är det mysigare att va hemma hos mamma och pappa...även om jag somnade ganska snabbt efter middagen!

Haft en toppendag på KUA idag igen...vi har så rolig planer för nästa vecka :)
Och på lördag ska vi mysa till det när vi måste sitta där på kvällen tillsammans!
Vill nästan inte att det ska ta slut!

Nu ska jag mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0