Sleepy!

Allvar...kan man va så här trött? Tydligen...
Ni hade blivit förskräkta om ni såg mig nu...inte nog med att jag ser sjuk ut utan smink så har jag dessutom världens monsterpåsar under ögonen...ögonlocken hänger vid knäna ungefär...som hängbröst fast under ögonen...nä det va riktigt lågt...kan inte sluta skratta bara för det...
Kan man ursäkta sig med att klockan ringde halv fem och gå och lägga sig redan?

Idag va iaf sista passet på KUA...kändes lite tomt när man gick hem med tanke på att jag planerar att aldrig behöva pendla in till Malmö igen...dvs får jag någonsin jobb i Malmö så flyttar jag in...orka gå upp så tidigt...usch...och det kändes så klart lite tomt också med tanke på att jag nog aldrig mer kommer att träffa dessa härliga människor...jo kanske Jasmin och Edina men inte killarna!
Förutom imorron då :)

Nä nu måste jag göra något annars somnar jag sittandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0