Vad vankas närmast?

Vet ni när jag somnade igår?
Halv åtta...trött kanske!
Vaknade halv nio och kände mig väldigt utvilad...nästan så jag skulle kunna ta på mig träningskläderna och ut och springa en runda...meen nä det va så himla kallt så jag ångrade mig...
Öppnade julklappskalendern...ja min mamma fixar fortfarande julkalender till mig och min bror trots att vi är alldeles för gamla för det men det är så himla mysigt och hon vill ju göra det så fine by me :)
En massa roliga saker får jag...muffinsformar, presentkort på en fika, doftljus...ja en massa sånt smått grejs...idag va hon lite rolig min mamma...detta va vad jag fick i dagens paket:

Haha jag vet inte riktigt vad hon menar med det :D

Jag läste för flera år sen i nån artikel att tydligen så känner man sig väldigt nöjd och som om man utfört något bra när man rensat sin inkorg i mobilen på gamla sms...fråga mig inte hur dom hade tagit reda på detta men jag är helt säker på att jag läst det...har googlat men inte hittat artikeln...kanske va det i typ VeckoRevyn eller nån sån tidning...kom att tänka på det imorse när jag låg och kollade igenom gamla sms...och raderade en massa...jag menar varför sparar man dom? Även om det va rätt roligt att läsa vissa...så va det lite ledsamt att läsa andra...
Jag kände mig inte särskilt nöjd efteråt...mer ledsen än nöjd...
Dock va jag jäkligt varm inombords över hur fina vänner jag har...alltid stöttande :)

Idag ska jag spendera min lediga dag med att göra det vanliga...gissa vad? Fika kanske!
Blir en runda ner till stan för att fixa födelsedagspresent till moster som fyller år på fredag...en fika med Cecil och så ska jag köpa ingredienser till julgodis idag tänkte jag...får se vad det blir för gott!
Och sen film ikväll med Johan och Andréa...va jäkligt längesen så det ska bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0