What about that?

Behöver knappast skriva vad jag gjort hela dagen...det är ju söndag idag :)
Igår va det kalas för minsta kusinen som inte är så himla liten längre...
Sen blev det förfest hemma hos Danne i hans nya lägenhet...vädret va inte att leka med, värsta snöstormen när det var dags för utgång...men ut kom vi iaf...hade riktigt roligt!
Sen fick man pulsa hem i snön i högklackat...haha ja det va nog en syn för gudarna...stackars NL som fick höra på mitt gnäll...fast jag gillar ju snö så det va ju inte så himla hemskt ändå!

Drog på mig termobyxorna innan och gick ut i snön med lilla fisen...fy vad hon älskar snö...springer som en galning och kör nosen i snön...gullig!
Jag fick också leka lite haha!

Har hittat en ny favoritserie...den sänds tyvärr inte i Sverige...men attans va bra den är...Vampire Diaries! Om man gillar Twilight så gillar man denna...har klämt alla sex avsnitten idag...sen blir man så besviken när man inte hittar fler på internet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0