Ända in i benmärgen!

Va tråkigt det är at skriva om sin dag hela tiden...jag gör ju inget roligt alls...bara skola och fika och ut och gå...ja så ser iprincip alla mina dagar ut...förutom igår...då bytade jag ut gången mot vattengympa och lite simning istället...men wow haha det va ju roligare att läsa om...not! Jo det hände en rolig sak på vattengympan men den kan jag inte ens skriva om här...så det va ju inte så roligt längre då...

Jag älskar mina svarta jeans...jag hade kunnat ha dom alltid...fast det hade ju blivit lite äckligt tilsist och tråkigt...men dom är så sköna och dom sitter så bra...kunde det inte bara funnits en massa andra i samma modell olika färger...mörka, ljusa, halvslitna, slitna...som alla är så fina....också skulle jag givetvis behöva vinna lite pengar för att kunna köpa alla jeansen...men det är ju bara det lilla...jag vinner ju pengar var varannan dag...haha...lite ironisk där...det ekar i min plånbok och på mitt bankkonto...det är inte alltid en massa röda rosor och blåa moln när man är student...det åskar och regnar rätt ofta också...speciellt i slutet av månaden...fast nu är vi ju bara i början av månaden så då stormar det väl hos mig då! Och inga röda rosor har jag sett till heller...

Konstigt...alla mina element är på för fullt...det har dom varit hela vintern...men ändå fryser jag nästan så jag hackar tänder...gåshud från morgon till kväll...kvittar ju hur mycket jag tar på mig...usch får nog hoppa i säng...under mina två täcke....där brukar det bli varmt tillslut!

Fredag imorron....."It's friday I'm in love"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0