Ännu en avklarad!

Tentan är skriven och nu är det bara att vänta...
Kändes lite sisådär men det gör det alltid...
Fick gå upp snortidigt eftersom det hade snöat hela natten och bussen är inte att lita på när det är sånt här väder...men jag tog igen mig på soffan när jag kom hem och sov en timme :)

Dock ingen rast och ingen ro...ska sätta mig och skriva lite på vår projektplan nu så att den kan bli klar tills på fredag...blir den det så slipper jag plugga något alls nästa vecka :D
Kan va lite skönt...ska sätta in en massa foto och fika en massa...hoppas bara någon annan också är ledig så jag får lite sällskap...hmm!
Annars får jag väl hålla till ute hos mamma och pappa och mysa med min lilla vovve!

Nä nu tog det helt stopp!
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0