Cocktailparty!

Ikväll ska vi fira vår darling Cecil som fyllt 23 :)
Temat för kvällen är cocktailparty i black and white...har dock inget vitt men vi får se vad jag kan hitta i mina gömmor :P

Ska bli roligt att träffa alla....har inte träffat Camilla på en hel evighet!
Sen blir det väl utgång som vanligt :)
Har tränat satan imorse så nu kan jag med gott samvete dricka en maaaassa sprit....även om jag vet att där är en jäkla massa kalorier i men det får gå för ikväll!

Har blivit utmanad av min syssling Linda på hennes blogg att berätta 7 sanningar om mig själv...hmm inte helt lätt...

Jag är en sjukt dålig förlorare (haha fråga Andréa!)
Jag är målmedveten
Jag har ingen bollkänsla (fast jag spelade innebandy i flera år)
Jag älskar att skvallra (därför jag fikar så mycket kanske)
Jag har ingen självdisciplin (även om många tror det)
Jag klarar inte av matrester i vasken (fast jag kan ta många andra äckliga saker...jag vet)
Jag gråter för minsta lilla (ja väldigt lättrörd...kvittar vad det är)

Ja kaanske något som förvånade...haha...hemskt svårt att berätta sanningar om sig själv..man vill ju inte va för självkritiskt inte...!

Boel tittade in en runda precis...gud va konstigt det kan va att man inte träffat en person på så länge och ändå känns det som att det va igår! Hemskt roligt att catcha up lite iaf :) 

Nä nu ska jag gå och sminka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0