Feels good, yes it feels so good!

Trodde aldrig att jag skulle orka springa i en hel halvtimme utan att stanna!
Men jäklar va kul det va...trodde inte löpband skulle va det...men det fanns ju så många olika funktioner och grejs att pilla på så tiden gick så himla snabbt när jag väl börjat springa...sen va ju inte crosstrainern någon hit efter löpbandet men men...fick lida på den lite ändå..dock inte särskilt länge...
Kändes iaf helt okej efteråt...när vår 45 minuters träningskväll var över...nu däremot har jag börjat må illa haha...konstigt...kanske för att jag åt så sent...jaja...det går väl över förhoppningsvis...om inte mormor smittade mig med vinterkräksjukan som hon hade...usch nä hoppas inte det...
Längtar nästan tills imorron när jag får springa lite till :P

Komplicerat? Hur komplicerat kan det bli?

Nu ska jag joina mina två täcken i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, du har funnit löpbandet... :) Snart kan vi börja springa ute o parken!! Love

2009-02-13 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0