Find me please...

Idag är jag ledig :)
Är väl det ganska ofta känner jag...har ett himla bra schema just nu...fick schemat för nästa kurs igår och det är i princip lika bra...härligt värre :)
Va i skolan en stund igår och fick gjort en hel del...
Sen blev det fika med Carro, Cecil, Sandra och Malin...mycket trevligt!
Efter fikan blev det en lång promenad med Malin och Cecil...skönt att komma ut och ha motionerat lite iaf!

Fick precis resultaten från senaste tentan...som jag klarade...skönt...slipper jag tänka på den mer och kan koncentrera mig på den vi ska ha på onsdag...
Ska plugga en massa idag är det tänkt...och städa...
Sen blir det vattengympa med Hannah och Cecil!
Kvalitetstid med Hannah ska även hinnas med på kvällen idag...har en del att ta igen :)

Nä nu ska jag återgå till min tre jätteroliga böcker som jag måste ploga mig igenom....usch...

Kommentarer
Postat av: Jujjiz

man kan ju fan inte ligga i sängen heller

2009-02-04 @ 21:18:28
URL: http://jlindwall.blogg.se/
Postat av: Boel

Åh, härligt med så "ledigt" schema. Känns så mycket skönare att få jobba lite mer självständigt tycker jag. (Trots att det ofta slutar med att jag går promenader eller tvingar hem folk på tebjudning till mig. ;))



Puss!

2009-02-05 @ 21:33:09
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0