High-efficiency...not!

Men plugga då...hur svårt kan det va att bara sätta igång...tentan är liksom imorron...imorron...jaja...finns så mycket annat som måste göras...eller kanske inte...

Blev väckt av min kära lillebror imorse som ville va hos mig på sin håltimme...trevligt!
Fick låna bilen och köra och handla...perfekt...behövdes verkligen...hade inte en frukt eller grönsak hemma...
Nu åker nog snart dammsugaren fram också sen ska jag börja tvätta...allt för att inte behöva ta upp böckerna...blä....jag vill inte....men jag vill klara tenta så...det är väl bara att bita ihop och börja nöta in lite roliga teorier och metoder...

Sportlov nästa vecka....då behöver jag inte göra ett skit...hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0