Ibland är det nog ödet...

Tjugo i åtta vaknade jag imorse och kunde absolut inte somna om...
Typiskt när man verkligen vill sova...sen ringde mamma och ville att vi skulle ta en runda i stan senare idag när hunden är och klipper sig...så det blir det...behöver inhandla lite nödvändigheter också så det passa ju bra!
Jobb ringde också...ska in imorron och jobba på 12:an....
Rätt konstigt för när jag och Cecil va ute och gick igår...i snön vilket va jättemysigt...så pratade vi om det vanliga som vi nästan alltid kommer in på...pengar...vi beklagade oss över hur lite vi hade och att vi hade velat ha mer och jobba mer...så ringde jobb imorse...haha när jag behöver det som mest...perfekt liksom!

Hade förövrigt en rätt härlig dag igår...va inne om en runda hos Mini och Carro när dom fixade naglarna...ganska roliga ämnen som kom upp under den stunden ;)
Blir så jäkla sugen på att fixa mina igen...
Fikade med Cecil och Carro....sen blev det mest mys i soffan för mig själv efter vår promenad!
Det va ju premiär för favoriten Grey's Anatomy...love it!

Ikväll blir det middag hos mamsen och papsen!
Ska ut och fota lite hos dom nu när det är så fint med all snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0