Ibland vill man bara skrika...

Idag har varit en helt underbar dag...tills viss del...
Va i skolan på förmiddagen...tidig morgon...inte så nice...men ändå inget man dör av!
Sen blev det fika med Cecil, Malin N, Andrea och Malin vS! Mycket mysigt...precis som en fredag ska va..trevligt sällskap och chailatte :)
Sen en runda i stan...också trevligt men inte så kul som det kunde varit oooom jag fick handla något...men det går inte för sig! Inte än iaf!
Sen drog alla åt olika håll...jag och Andréa satte kurs mot Södan för att titta på lite innebandy i brist på annat!
Tyvärr förlorade dom ju men det va en rätt bra match ändå...tidsfördriv iaf!
Nu sitter jag, Andréa och Malin vS i min soffa och kolla på "The Pacifier...även det en trevlig avslutning på en trevlig dag...

Förutom att jag vissa dagar och i vissa situationer verkligen avskyr att bo i en liten håla som denna. Ibland undrar jag om man ens kan blinka utan att någon ska prata om det dagen efter...så jäkla tråkigt...sånt får jag spel på! Helt ärligt varför ska människor prata om sånt dom egentligen inte vet någonting om? Jag förstår inte vad det ger människor att kräka ur sig konstigt skit som dom inte ens vet stämmer...åh tråkigt!
Jag som annars älskar min lilla hemstad...just nu känns det bara så sjukt litet...
Mind your own business!
Så nu har jag fått det ur mig :)
Moving on!

Om åtta timmar ringer min klocka...jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0