It's about time!

Såg att jag inte har bloggat sen i måndags...
Inte helt likt mig...men jag har väl haft mycket att göra denna veckan..
Varit lite sådär lagom sjuk hela veckan...förkylning i halsen typ...
Dessutom ganska långa dagar i skolan...det är man ju inte helt van vid :S

Har precis bestämt en datum för besök i Kristianstad hos Mullis!
Yeah...nu när vi båda är in the game :)
Ska bli väldigt roligt...va ju bara typ fyra månader sen sist...

Ser inte alls fram emot denna helgen...förutom att jag ska få va med familjen imorron när mormor ska ha kalas...men annars ska jag bara jobba hela helgen när resten av mina vänner ska ut och svira :(
Fy va tråkigt...jag vill också!

Nä nu ska jag gå och fika med Cecil :)
Tydligen hade hon något spännande att berätta...
Ja....man ska väl inte erkänna det men jag älskar skvaller...om det inte är elakt för då kan det va...fast ibland är det tyvärr kul det med...usch hemska människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0