"Jag vill inte spara min längtan"

Boel skickade precis ett par riktigt bra låtar till mig...Melissa Horn....texterna är helt sjukt bra...
Får en att tänka på en massa saker...typ sånt jag inte vill tänka på som är historia...så det ska jag sluta med genast....hmm lätt...finns ju alltid i bakhuvudet...fan försvinn...men iaf...

Cocktailpartyt ja....en snabb tillbakablick....kan bli svårt eftersom jag inte kommer ihåg särskilt mycket efter tolv men jag ska försöka...innan tolv va det iaf riktigt trevligt....en massa roliga lekar...vårt lag vann btw :P
Alla va sjukt sociala och på riktigt bra humör...spriten flödade...skratten ekade....ja eller något sådant!
Lika högljudda som vanligt :) Brukar bli så när vi samlas allihopa!
Drog inom NL och grabbarna en runda innan Magget....där mötte Boel upp...kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde hos NL men det va säkert roligt!
Magget va iaf en höjdare...mycket folk...många jag inte sett på ett tag...ja det va idel glada miner...kom i säng väääldigt sent...
Detta ledde till att hela dagen spenderades i mamma och pappas soffa där jag sov från och till....såg på ett par filmer...men det va också det enda....fast jag hade lovat mig själv att hur bakfull jag än blev så skulle jag plugga...haha ja det sket sig verkligen...jag är dålig....

Så idag har jag fått plugga...en del iaf...har även pratat en massa i telefon...och gått en jäkla lång runda på landet med Malin...trevligt va det...och skönt om inte...och varit och trallat lite med Hannah! Fick höra lite om helgens bravader :P

Men ja det va väl också allt jag hade att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0