Längesen jag kände så här...

Igårkväll trodde jag att jag skulle börja klättra på väggarna...
När jag hade kommit hem från vattengympan käkade jag middag...vitkål och kyckling...låter kanske inte woho men det va faktiskt gott!
Sen la jag mig i soffan för jag va trött och ville bara slappa...meeen då började jag känna suget...usch det är inte alls roligt...trots att jag visste att jag inte hade något gott i skafferiet så tittade jag nog hundra gånger...kanske skulle det ske ett mirakel och vips så låg där ett choklad eller nått!
Men även om där hade legat ett choklad hade jag ju inte kunnat äta det....då hade ju allt varit förgäves denna veckan!
Och då får jag bara en massa ångest....inte alls kul!
Men då skickade Cecil ett meddelande...precis i rättan tid...hon höll på att gråta i desperation efter godis...sköööönt!
Någon annan som också är helt galet sugen...tycker nog att snart borde suget gå över för nu har jag ju hållt på i ca två veckor...känns kanske bara som om det är jobbigare denna gången...aja nu ska jag snart iväg och träna så då slipper jag tänka på det då iaf!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh, jag förstår exakt vad du menar! Vet du vad jag gjorde nyss? Tog ett Wasa De Light kex med chokladsås på, hahaha! Jag var bara TVUNGEN att ha något! Nästa gång ska jag tänka på dig och avstå! :) Puss!

2009-02-12 @ 18:58:42
Postat av: Hannah

You can do it babe!

2009-02-13 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0