Lite självömkan!

Ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv...
I torsdagsmorse när jag vaknade mådde jag helt okej...
När mamma kom och hämtade mig kände jag mig sådär febrig och konstig...ont i ryggen och öm i musklerna...men skitsamma tänkte jag för vi skulle ju ner i stan och shoppa och det kan jag ju inte missa...men det va nog ingen bra idé...mådde verkligen inte bra...köpte en jättefin klänning/skjorta på Gina men va inte ens glad för den...det är inte likt mig...kom hem till mamma och pappa och somnade nästan direkt...mamma väckte mig tjugo i tio och tyckte att det va dags att åka hem eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter...
Inte alls kul...kunde såklart inte somna när jag kom hem...

Sen ringde en viss person och väckte mig halv fem...konstigt för det va ju inte fredag ;)
Så det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde och jag fick dra mig till jobb...
Två Panodil och sen va jag ganska okej...fick knapra piller hela dagen men orkade iaf jobba!
Dock va fredagskvällen ingen hit....
Hyrde film för jag skulle försöka hålla mig vaken tills mr S ringde...sen skulle vi ner på A9...
Men nej det gick inte så bra...tolv ringde telefonen men då sov jag som en stock...så inte fick jag träffa honom heller...skittråkigt...hade ju sett fram emot det :(

Idag känns det lite bättre...har bara fått ont i magen också...
Men det struntar jag i för mamma och jag ska till IKEA idag och det vill jag helst inte skippa...
Sen blir det kalas för farmor ikväll...mysa lite med mitt söta kusinbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0