Skön dag!

Har inte gjort särskilt mycket alls idag...vilket har varit väldigt skönt...
Bara städat...och det va inte så himla ansträngande...
Började sätta in foto...gaaanska mycket foto som ska sättas in men man måste ju börja någon gång!

Har börjat fundera lite på kläder till lillebrors student...haha jag vet det är jättelänge tills dess men det hade varit himla skönt att hitta något fint nu och slippa försöka hitta nått i sista minuten...eller iaf veta ungefär vad jag vill ha....
Hittade ett par jättesnygga skor på scorett...hade velat ha en klänning i den färgen...




Nu ska jag bara hitta en klänning också...tyvärr har jag en vision inne i huvudet vilket gör det hundra gånger svårare...kommer aldrig hitta precis den klänningen men jag ska försöka...har ju ett par månader på mig :)

Imorron ska lillebror åka till Stockholm, där min moster är förtillfället, för att jobba hos henne ett par dagar...liite avundsjuk är jag nog för att han ska få komma dit...fast förhoppningsvis ska jag dit i slutet av mars så det spelar inte så stor roll egentligen! Nämen snilleblixt...jag hade ju kunnat försöka hitta en klänning där...då är det ju ganska säkert att ingen annan har en likadan...hmm...tåls att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Världens tjusigaste skor!! :) Ingen kör och ingen vattengympa denna veckan resulterar i att jag inte träffar min Feffe... Buhu...! Men vi kanske kan ta en fika i helgen när jag kommit hem från K-stad? Love!!

2009-02-17 @ 08:57:53
Postat av: Mullis

Köp inte klänning redan din dåre, då kommer den vara för stor sen ju :) Du är grym!

2009-02-17 @ 15:49:51
Postat av: Stockholmsbo med inneboende

Whad ap? / Joel

Hej hjärtat! Jag kan lova att du kommer att hitta en klänning i Stockholm, här är en del affärer och även NK... Din superduktiga lillebror har gjort en fantastisk jobb insats idag, jag är imponerad! Längtar efter dig!!! Kramkram moster

2009-02-18 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0