Stjärnorna vandra och timmarna fly...

Många överraskning denna helg...men dom går vi inte in på...
Litet äventyr i Malmö i fredags...
Pappa fyllde år igår...49! Grattis min älskade pappis!
Idag...har inte rört mig en millimeter utanför lägenheten där jag legat i soffan hela dagen...riktig söndag :)

Ser på The Holiday på tv just nu...en av alla måste filmer...
Dvs för alla som är lika mycket romantiska nördar som jag och älskar kärleksfilmer med härliga lyckliga slut så måste den ses...andra som också måste ses...
Love Actually
Stolthet och fördom
Elizabethtown
A Cinderella Story
A Walk to Remember
Skulle kunna säga en massa andra som är pärlor men dessa står på min hylla och har setts x antal gånger...många av dom b-filmer men so what...pirrar det i armen så gör det!

Kate Winslet säger något som är värt att fundera på i The Holiday....nämligen att hon vill "fall out of love".
Himla bra uttryck men inte på svenska...kan inte komma på någon bra översättning alls...

"Visa vid vindens ängar".....ack vilken sång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0