Tjarlek!

Då har ännu en helg gått...inte vilken helg som helst...det va ju alla hjärtans dag i lördags...
Inte för att det spelar mig någon roll egentligen för jag har ju ingen att slösa min kärlek på...förutom min älskade familj så klart...
Så det va detta jag gjorde...genom att på lördagmorgon sticka ner till stan och handla vaniljhjärtan till alla...stack inom farmor och lämnade ett innan jag stack till mormor och morfar och lämnade Kattas bil och tränade...så klart fick mormor och morfar vaniljhjärtan också när jag ändå va där :)
Även moster fick ett hjärta...

När jag hade tränat stack jag hem om och duschade...fick slita upp min något (hmm) bakfulla bror ur min soffa och sen dra hem till mamma och pappa...även här delades vaniljhjärta ut...plus att dom fick en bukett tulpaner för bättre föräldrar kan man helt enkelt inte ha! Joel fick dock ingenting men han vet att han är det bästa jag har ändå!
Även jag fick lite presenter hihi...alltid trevligt :)
Sen på kvällen satt jag och va lite sällskaplig när mamma och pappa hade gäster...men stack hem ganska tidigt eftersom jag jobbade idag och fick stiga upp väääldigt tidigt!
Sjukt skönt att inte vakna med en massa ångets och vara bakfull på söndagsmorgonen :P

Och inte nog med att det va alla hjärtans dag i lördags så fyllde även min "bror" Sebban 19 år :)
Grattis!

Nu ska jag fortsätta min myshelg hos mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0