About nothing...

Så vad har hänt sen sist?
Efter kalaset blev det en runda inom hos NL där en massa killar satt och va odrägliga och drack öl...sen hamnade vi hemma hos en flicka...där fanns en massa andra flickor...kände mig skitgammal...men va gör man inte för att få va med sina grabbar? Givetvis blev det magget sen...då hade spriten försvunnit ur systemet och jag fick glatt titta på alla andra fulla, roliga människor...fast det va rätt kul det med! Fick med mig en vilsen själ hem, Isabelle, eftersom hon hade blivit av med nycklarna stackare...

Åkte hem till mamma och pappa på söndagsförmiddagen...
Mådde skitdåligt...trots att jag inte va bakis...illamående och jäklig...
Gick en jätterunda med hunden och fick ett par riktigt fina foto...som kommer upp...
Sen hämtade jag och pappa lillebror på kvällen när denna kom hem från sitt besök hos moster i Stockholm...
Han hade köpt en jäääättefin Pumatröja till mig...han har god smak den där lillebroren...
Tackar så väldigt mycket :)

Idag påbörjade vi en ny kurs...trevligt...lär bli en massa pluggande framöver...fast ska bli ganska kul...en massa sjukdomar ska vi lära oss...typ 55 olika eller nått sånt...
Vi ska få öva på Simon också...som är en docka i storlek med en människa som pratar och har puls och blir sjuk och sånt häftigt...jepp kul!

Btw så såg jag precis reklam för matcherna mellan Inter och Manchester United...24 februari och 11 mars...dear Lord dom får man ju bara inte missa...två av världens hetaste män...Zlatan och Ronaldo...!
Ge mig!

Vilket långt inlägg det blev...om inget vktigt alls...haha...well det blir så ibland!


Kommentarer
Postat av: Stockholms moster

Men ursäkta, din bror fick faktiskt mycket bra shoppinghjälp från din moster! Vänta bara tills du kommer upp... Kramkram

2009-02-24 @ 12:20:34
Postat av: ISABELLE

Haha en vilsen själ (:

JA du var verkligen min räddare i nöden där!

TACK :)

2009-03-05 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0